*CHARAKTER* Brandon Hardesty(Lube) AP7 BOOK OF LOVE

21.08.2009 19:25

Brandon Hardesty (Lube) 

Tento "amatérský" herec neváhal udělat rozhovor a náš admin byl opět u toho:-D

Můžete si v rychlosti zhltnou několi řádků, kde se dozvíte docela zajímavé info, které vám může odpovědět na vaše otázky!

 

 

B. H. : Hrát v "American Pie Presents: Book Love" byla pro mě největší zábava jakou jsem si mohl představit. Vím, že tu nemohu vést dlouhé řeči, jelikož jsem zatím hrál jen ve dvou filmech, ale také nemohu říci, že bych neměl příjemné zkušenosti. A proto jsem si natáčení perfektně užíval.

Předtím, než začnu mluvit o práci na filmu, vám musím povědět, jak jsem se k roli dostal a jak film změnil můj život. Od pradávna jsem pracoval v obchodě s potravinami v Baltimore a jednoho dne mi zavolal můj manažer a řekl mi, že se můj život změní. S touto filmovou rolí můžu vydělat dostatek peněz na splnění snů v Los Angeles, pomyslel jsem si. V okamžiku jsem si sbalil, řekl jsem příbuzným ahoj a můj život se pomalu pohnul blíže k LA. Pár dní poté jsem letěl do Vancoveru, kde jsem strávil nezapomenutelných 6 týdnů natáčením zatím posledního dílu skvělých prciček. 

Práce na filmu byla nekonečná zábava. Všichni byli neuvěřitelně milí a bylo velmi snadné a zábavné s nimi pracovat. John Putch(režisér) přesně věděl co dělá, takže jsme si myslím všichni natáčení užili. John byl neústupný a přitom držel věci v klidu nad vodou. To nebyla práce, neviděl jsem to jako práci. Narovinu to byla zábava. Jsem o tom přesvědčený.

Poznal jsem tolik lidí: ředitele, producenty, kolegyně,kolegy herce a herečky a já jen doufal v zachování některých z jejich přátelství. Protože dobře vím, že pokud bych dostal další nabídku ve Vancouveru, budou to oni s kým budu pracovat.

Mohl jsem si opravdu svou roli užívat. Bylo to něco nad vrcholem komedie, kde se člověk těší ze své práce. Také to bylo asi tím, že jsem hrál oživlou roli, která se mnou myslím nemá nic společného. Myslím tím, že to byl jednoduchý charakter, bláznivý po sexu, nemotorný, poněkud nepatřičný teenager. Řekl bych můj opak v reálném životě:) 

Můj charakter se jmenoval "Lube." Nemusel jsem se drasticky předělávat, jako např. zhubnout, ostříhat se a podobné věci. Ve vší upřímnosti, ve filmu vypadám jako ve skutečnosti. Štáb si pronajal dokonce moje brýle, a tak jsem je nosil i pro mojí filmovou roli. Vlasy jsem měl také vždycky trochu zvlněné. Překvapený jsem byl i v situaci, kdy mi nechali používat můj šatník s dovětkem, že nosím věci, které do role zapadají. Jen jednou jsem se myslím oblékl do věcí, ve kterých by jste mě v autobuse nehledali.

První týden jsem měl schůzku jen s Bugem Hallem, který imituje Jasona Biggse(Jima). Také jsem se potom setkali s Edwinem, jenž ve filmu obsazuje roli Stiflerovi pravé ruky. Vřele jsme se představili a zapluli do nejbližšího baru, kde jsem do sebe lili jeden panák za druhým. Když se blížil čas ke spánku, rozhodli jsme se na cestu zazpívat American Pie song a k našemu udivení nás nikdo nenakopal do zadku, ba se ani nestaral o to že zpíváme. Stejnak by nikdo nepochopil, jaké máme štěstí a radost:)

Byl jsem rád, že jsem se toho všeho účastnil a mohl jsem tak doplnit soupravu American Pie. Těšilo mě moc pracovat s tak fajn lidmi a jen doufám, že si třeba někdo všimne mých kvalit a jednou se znovu zapojím jako herec do dalšího dílu, tentokrát AP8.

 

 


TOPlist