*VŠUDEPŘÍTOMNÝ RUCH aneb NOVÝ KABÁT*

05.10.2011 21:56

Na pravou míru

Rychle a zběsile jsem se pustil do práce! ANO, čtete správně, náš "tým" se rozpadl. Na pravou míru: mé druhé já se odmítlo vyvýjet a tudíž už píši jen za sebe. Možná Vás to překvapilo, ale NIKDY neexistovalo více tvůrců webu, seznamte se skutečným reálným tvůrcem v jedné osobě. 

 

Z toho můžete usoudit, že zvládat tvořit od obsahu přes grafiku, překládat texty, uploadovat data a věnovat se dalším koníčkům(kterých mám fůru) bylo nad mé síly, proto se občas web tvářil jako růženčin zámek. V případě, že bych někdy ještě psal v 1. osobě množného čísla mě razantně zdeptejte, díky :-)

Růžová budoucnost

Nyní přecházím do produktivní fáze, na web budu mít výhledově čím dál tím více času a pokusím se proto nezahálet a sdílet jednu aktualitu za druhou :-)

Počínaje dnešním dnem, rozjíždím další etapu American pie!

Startuji novým designem

Pro začátek jste si mohli všimnout extra-super-cool-sexy vzhledu. Doufám a věřím, že se bude líbit nejen mě ale i Vám. Příjemné oživení má však své mouchy. S vrásčitým čelem jsem však zjistil, že při formátování barev místy došlo k chybám, proto se nezlobte, když některé testy nebudou čitelné, nebo dokonce budou "neviditelné". Za všechno může změna barvy písma. Průběžně vše napravuji.

S designem došlo také ke změně loga a úvodního uvítání. Nešetřil jsem časem ani na galeriích a anketách, vše bylo díky vylepšené nabídce prostředků poupraveno, zlepšeno, zkrášleno, prostě mrkejte na změny :-)

 


TOPlist