Noah Levenstein (Steve Talley)

31.07.2009 12:24

[Jimovi] "Tak, už víš co je kliktoris?"

 

Nepostradatelný starostlivý TÁTA

 Kdosi napsal, že spojuje všech šest filmů. Já s ním musím jedině souhlasit. Noah Levenstein je spolehlivý zdroj pro rodičovské rady, ikdyž občas jeho rady můžou nebo vůbec nemusí dávat smysl.

 Nejprve je jediným pramenem informací pro svého syna Jima. Snaha pomoci Jimovi v jeho nelehkém mladém sexuálním životě často způsobila více rozpaků než cokoliv, nazvdory jeho dobrým úmyslům. Ale jak díly pokračují, rozděluje svoje rady také Mattovi Stiflerovi, Eriku Stiflerovi, Erikově dívce Tracy a několika ostatním lidem. Zjišťujeme, že jde o ústřední postavu, která našla nepostradatelnou roli v každém dílu. 

 

 

Jeho minulost je neprozkoumaná a prolíná se navzájem s filmem. Dozvídáme se něco více o jeho neobvyklých aktivitách. Ve čtvrtém díle AP Band Camp ho potkáváme jako jako táborového morálního(Moral) A konfliktní(Conflict) rozhodující(Resolution) vedoucí(Officer )(zkráceně MACRO). Z pátého dílu Nahé míle(Naked mile) nalézáme zakladatele a předsedu výročního běhu nazvaného Nahá míle (Naked Mile), kdy běží na jeho univerzitním výročí v pléně. Právě pro tyto a další schopnosti je jakýmsi pojivem mezi všemi díly, proto do nich neodmyslitelně patří.

"Když já jsem byl v tvém věku"

Jimův táta je proslulý svými neuspořádanými, zamotanými, povzbudivými rozhovory. Kdybychom hledali větu symbolizující tuhle osobu skončíme zde: "Když já jsem byl v tvém věku".

 

 


TOPlist